Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2008

Το τρομοκρατικό χτύπημα της Ινδίας


H επικαιρότητα μας αναγκάζει συχνά να βυθιστούμε απότομο καμιά φορά στην ενδοσκόπηση και την περισυλλογή. Μία τέτοια περίπτωση είναι και το τρομοκρατικό χτύπημα στην Ινδία, το χάρτη της οποία θυμόμουν από σχετικές ασκήσεις σε αστρολογικά μαθήματα. Τι σημαίνει σε αυτές τις δύσκολες στιγμές να ανατρέχουμε σε ένα χάρτη; Κατά τη γνώμη μου την προσπάθεια να καταλάβουμε τη φύση του παραλογισμού και να δούμε ποιες είναι οι καταστάσεις εκείνες που μας οδήγησαν εκεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν έχουν νόημα οι προβλέψεις. Έτσι κι αλλιώς όταν εμπλέκονται βαρείς πλανήτες τα γεγονότα θα έρθουν όταν είναι να έρθουν κι εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε απλά είναι να τα αποκλίνουμε προς τις κατευθύνσεις εκείνες που θα πληγώσουν τον κόσμο λιγότερο.

Σε πρώτο πλάνο λοιπόν έρχεται η κατανόηση. Και προς αυτή την κατεύθυνση θα ήθελα να δώσω κάποιες αφορμές. Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι θα κάνω μία πλήρη αστρολογική ανάλυση, ίσως όμως να δώσω κάποιο ερέθισμα για να αναλάβουν άλλοι εμπειρότεροι.
Βλέποντας το χάρτη δεν μπορώ να μην ξεχωρίσω καταρχήν την αντίθεση του Ουρανού από διέλευση με το γενέθλιο Κρόνο της χώρας και παράλληλα σε ακριβές τετράγωνο με το γενέθλιο Χείρωνα. Επίσης δεν μπορώ να μην υποψιαστώ και πιθανή διόρθωση ώρας αν θεωρήσουμε ότι ο Πλούτωνας έρχεται σε επαφή με το Μεσουράνημα.
Σε ότι αφορά το Χείρωνα αξίζει ίσως μία μελέτη παλιότερων τρομοκρατικών χτυπημάτων στην ίδια χώρα για να δούμε αν θα εμφανίζονταν παρόμοιες επαφές. Ο Χείρωνας μετά τη σημασία που του αποδίδεται από διάφορους αστρολόγους σε ότι αφορά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου δείχνει ίσως ότι θα πρέπει να λαμβάνεται πολύ σοβαρά πλέον στα θέματα της τρομοκρατίας.

Πέρα από τις τωρινές επαφές όμως τι μέλλει γενέσθαι στο άμεσο μέλλον; Ο Ουρανός στο γενέθλιο χάρτη της Ινδίας είναι σε αντίθεση με το Μεσουράνημα δείχνοντας ίσως και ένα λαό ανυπάκουο. Τι γίνεται όμως με την διέλευση του Πλούτωνα; Έχει πιάσει το Μεσουράνημα; Ή όχι ακόμη; Έχει καταλυθεί το κράτος; Ή είναι κάτι που θα δούμε στο άμεσο μέλλον ( σε μερικούς μήνες ). Και τι σημαίνει η αντίθεση του Πλούτωνα με τον Ουρανό που έρχεται άμεσα; Κι ας μην ξεχνάμε την σε λίγο καιρό αντίθεση του Χείρωνα από διέλευση με το γενέθλιο Πλούτωνα. Δύσκολες καταστάσεις που και ας μην ξεχνάμε ότι η Ινδία και το Πακιστάν είναι και πυρηνικές δυνάμεις.

Στον προοδευτικό χάρτη της χώρας ο Άρης βρίσκεται στη μηδενική μοίρα του Ζυγού μπαίνοντας σε τετράγωνο με το γενέθλιο Ουρανό κι ίσως αυτό είναι άλλο ένα στοιχείο που αξίζει να προσέξει κανείς. Τι μέλλει γενέσθαι με αυτή τη χώρα; Και πόσα θα κληθεί ενδεχομένως να πληρώσει ο λαός της; Η «ανάγνωση» των αστρολογικών δεδομένων δείχνει σφοδρές συγκρούσεις στον άξονα 4ου – 10ου , ενώ μία άλλη διάσταση μπορεί να δώσει και η εμπλοκή του Κρόνου από το 2011-2012 στις σχέσεις της χώρας με το εξωτερικό. Κρίσεις και σφοδρές συγκρούσεις πάνω στους βασικούς άξονες του ωροσκοπίου και μεγάλος προβληματισμός για μία μεγάλη χώρα.

ΥΓ: Ο γενέθλιος χάρτης της Ινδίας είναι αντίγραφο από το εγχειρίδιο Mayo School of Astrology Certificate Notes

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2008

Η Αστρολογία στην υπηρεσία της ανθρωπότητας

Αρχίζουν σιγά σιγά οι αστρολόγοι και στην Ελλάδα να μιλούν για τη δύσκολη εποχή που μας περιμένει τα επόμενα χρόνια. Πρώτο παράδειγμα είδαμε την Κα Σίμου στο πρώτο τεύχος του περιοδικού Ζωδιακός Κύκλος και πιο πρόσφατα στο σημερινό του τεύχος ο Κος Πανόπουλος στο περιοδικό Jupiter. Η ανάλυση των γεγονότων για τα επόμενα χρόνια είναι προφανές ότι δε θα έβρισκε όλους απόλυτα σύμφωνους. Κάποια γενικά χαρακτηριστικά που μπορεί κανείς να περιμένει όμως δείχνουν να εμφανίζονται.

Γενική δείχνει η πεποίθηση ότι με τον Πλούτωνα στον Αιγόκερω παλιές δομές βρίσκονται σε κρίσεις. Ο παραδοσιακός καπιταλισμός των corporation χάνει το έδαφος κάτω από τα πόδια του και αλλοτινές μεγάλες επιχειρήσεις όπως η General Motors, η Ford, η Chrysler και η Volkswagen καταρρέουν υπό το βάρος των οικονομικών τους χρεών. Οι αστρολόγοι μιλούν βεβαίως για την προηγούμενη εμφάνιση του Πλούτωνα στον Αιγόκερω που έφερε την αμερικανική ανεξαρτησία και τη γαλλική επανάσταση και δίνουν ενδείξεις ότι θα ζήσουμε κάποια κοσμοϊστορικά γεγονότα στην εποχή μας.

Αν και έχω πει ότι από αυτό το blog δεν επιθυμώ να κάνω προβλέψεις δεν μπορώ να παραβλέψω ότι κατά την προσωπική μου άποψη η ερμηνεία του Πλούτωνα στον Αιγόκερω έχει περιθώρια να βελτιωθεί περισσότερο. Πρέπει κάποια στιγμή να ξεφύγουμε από το κλασικό μοντέλο της αστρολογικής ανάλυσης που μας λέει τι θα κάνει ο Πλούτωνας σε αυτά που εκπροσωπεί ο Αιγόκερως και να κοιτάξουμε και πώς κάνει ο Αιγόκερως να συμπεριφέρεται ο Πλούτωνας.

Ο Πλούτωνας κατά την άποψη μου και την άποψη πολλών πιστεύω είναι κατ’ εξοχήν ο εκπρόσωπος του χρηματιστηριακού κεφαλαίου. Ανακαλύφθηκε άλλωστε ακριβώς την περίοδο που ο κόσμος ζούσε το πρώτο χρηματιστηριακό κραχ. Η θέση του σε ζώδιο δείχνει ακριβώς την πορεία των παγκόσμιων οικονομικών πραγμάτων καθώς και τη συμπεριφορά του χρηματιστηριακού κεφαλαίου. Στη θέση του Τοξότη η οικονομία παγκοσμιοποιήθηκε, στα οικονομικά υπήρχε αισιοδοξία και ο κόσμος έδειχνε εμπιστοσύνη να δανεισθεί μακροπρόθεσμα αλλά και να επενδύσει μακροπρόθεσμα.

Στη θέση του Αιγόκερω οι επενδύσεις στερεύουν, η οικονομία ξαναγυρίζει υπό τον έλεγχο του κράτους (Κρόνος), τα δάνεια αδυνατούν να αποπληρωθούν. Κοιτάζοντας προς τα πίσω στο προηγούμενο χρηματιστηριακό κραχ θα δούμε μία διαφορετική μεν, ανάλογη δε κατάσταση για τα οικονομικά εκείνης της εποχής. Με Πλούτωνα στους Διδύμους η οικονομία των αρχών του αιώνα βασίστηκε στην ανάπτυξη των επικοινωνιών, της τεχνολογίας και των μέσων. Μπήκαν οι βάσεις για τις χρηματιστηριακές συναλλαγές κι άρχισε να δημιουργείται χρήμα από τη συναλλαγή και μόνο ( το αόρατο χρήμα του να αγοράζω στα δέκα ευρώ και να πουλάω στα δεκαπέντε ). Όταν όμως ο Πλούτωνας μπήκε στον Καρκίνο στο Χρηματιστήριο μπήκαν οι μεγάλες μάζες του κόσμου και η οικονομία έγινε έρμαιο των μαζικών υστερικών συμπεριφορών των μικροεπενδυτών.

Μου κάνει εντύπωση που δεν έχω δει ακόμη κάποιους από τους γνωστούς αστρολόγους να ερμηνεύουν κατ’ αυτό τον τρόπο τις θέσεις του Πλούτωνα. Αντίθετα ο Κος Πανόπουλος για παράδειγμα αποδίδει τη χρηματιστηριακή κρίση στον Κρόνο στην Παρθένο. Πιστεύω ότι έχουμε περιθώρια να δούμε καλύτερα τον Πλούτωνα αυτόν που θα τον έχουμε κοντά μας για αρκετά χρόνια ακόμα μέχρι το 2024.

Ενδιαφέρον έχει επίσης και η προσπάθεια να εντοπίσουμε την αντίδραση που θα φέρει η έλευση του Ουρανού στον Κριό. Σε άλλες δημοσιεύσεις που έχω κάνει έχω μιλήσει για το φαινόμενο του φασισμού που εμφανίστηκε την τελευταία φορά που είχαμε την παρουσία του Ουρανού στον Κριό. Έχω την αίσθηση ωστόσο ότι κι η δική μου προσέγγιση χρειαζόταν περισσότερη μελέτη. Με τον Ουρανό στον Κριό δεν είχαμε μόνο την άνοδο του φασισμού αλλά κυριότερα τη ριζοσπαστικοποίηση του εργατικού κινήματος. Κι ίσως μάλιστα ο φασισμός να ήταν η αντίδραση ακριβώς σε αυτό – με τη χρηματοδότηση κάποιες φορές του μεγάλου κεφαλαίου.

Σκεπτόμενος όλα αυτά και βάζοντας το παζλ και το πέρασμα του Κρόνου από τις διαδοχικές θέσεις της Παρθένου, του Ζυγού και του Σκορπιού τα επόμενα χρόνια, έχω την αίσθηση ότι σε αυτή τη φάση βιώνουμε τις πρώτες αντιπαραθέσεις μεταξύ του Κρόνου/Αιγόκερω/κράτους και του Πλούτωνα/τραπεζών σε μία ανελέητη σύγκρουση για το ποιος θα επικρατήσει. Του χρόνου τέτοια εποχή ο Κρόνος θα εισέλθει στο Ζυγό κι εκεί η αντιπαράθεση θα κορυφωθεί περισσότερο. Το αποκορύφωμα της σύγκρουσης δείχνει να είναι το καλοκαίρι του 2010, που θα εισέλθει πλέον πρώτα ο Δίας και μετά ο Ουρανός στο ζώδιο του Κριού.

Την εποχή αυτή θα δούμε πια κατ’ ομολογία και άλλων αστρολόγων τις δυνάμεις της ανατροπής να βγαίνουν φανερά προς τα έξω. Με ποιο τρόπο θα εκφραστούν αυτές; Με ριζοσπαστικοποίηση του μαζικού κινήματος; Με έξαρση της τρομοκρατίας; Με κράτη – ταραξίες που θα προκαλέσουν πολέμους; Ακόμη κανείς δεν ξέρει. Οι τάσεις όμως φαίνονται ήδη. Κι όποιος παρακολουθεί τα γεγονότα θα πρέπει να αρχίσει να προετοιμάζεται για τις καταστάσεις. Πόσο μάλλον που με την είσοδο του Κρόνου στο Σκορπιό το κράτος δείχνει ότι θα συμμαχήσει πλέον με το μεγάλο κεφάλαιο. Με αμοιβαία υποδοχή Κρόνου και Πλούτωνα και μετά το σοκ της εισόδου του Ουρανού στον Κριό ίσως θα πρέπει να περιμένουμε «απαντήσεις» στις λαϊκές κινητοποιήσες από ανάλογες ομάδες σαν αυτές που πήραν την εξουσία σαρωτικά στην Ευρώπη τη δεκαετία του ’20 – ’30.

Ας προετοιμαστούμε όλοι μας για το μέλλον. Κι ας δούμε με περισυλλογή ποια θα είναι η δική μας θέση στα γεγονότα. Η εποχή με τα πολλά περιθώρια ατομικής διαφοροποίησης δείχνει να περνάει. Στο κοντινό μέλλον οι περισσότεροι από μας δείχνει ότι θα κληθούμε να πάρουμε θέση.

Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2008

Περιοδικό Ζωδιακός Κύκλος

Πήραμε στα χέρια μας το πρώτο τεύχος του νέου περιοδικού Ζωδιακός Κύκλος. Αρκετή ύλη και αρκετά πυκνογραμμένη, κάποιες πρωτοτυπίες στο Layout όπως τα πλαίσια - hint στο πλάι των σελίδων, κατά τα λοιπά όμως έχουμε την αίσθηση ότι δεν έχει γίνει αυτό που λέμε μεγάλη τομή. Επικέντρωση στις προβλέψεις, με προσθήκες από τη θεματολογία που γνωρίζουμε συνήθως ότι ασχολείται η Κα Σίμου, με μικρές ενδιαφέρουσες παραλλαγές όπως οι προβλέψεις βάσει του Έρωτα και της Ψυχής, αλλά χωρίς το μεγάλο μπαμ. Διαφήμιση χαλαρή σε μεσαίες σελίδες και γι' αυτό ξεκούραστη και κάπου στο μέσο και άλλη μία προσπάθεια για μαθήματα αστρολογίας.

Δε δείχνει να κομίζει κάτι το συνταρακτικά νέο το περιοδικό, παρόλα αυτά η Κα Σίμου δείχνει να έχει το κοινό της και τους απαραίτητους συνεργάτες για να στηρίξει την προσπάθεια της. Σε προσωπικό επίπεδο της ευχόμαστε καλή επιτυχία. Στην πράξη πιστεύουμε ότι την επιτυχία την κρίνει όπως και όλα το ίδιο το αναγνωστικό κοινό.

Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2008

Οι αιτίες της έλλειψης ευθυκρισίας στην Αστρολογία

...συνέχεια από το προηγούμενο...

"Ποια είναι η κύρια αιτία που σε εμποδίζει να κρίνεις σωστά; Μήπως είναι οι λανθασμένες πληροφορίες που έλαβες και τα ψεύδη που σου είπαν;

Όχι! Όλα αυτά είναι παράγοντες δευτερεύοντες σε σχέση με την εθελοτυφλία: τις ψυχολογικές άμυνες οι οποίες ως φίλτρα επιλογής μειώνουν μέχρι και αναστέλλουν επιλεκτικά την αντίληψη και συνιστούν το μηχανισμό αυτολογοκρισίας που στρεβλώνει την κρίση.

Ποιο είναι το βασικό κίνητρο για την εθελοτυφλία του ανθρώπου; Εθελοτυφλούμε για να αποφύγουμε τα αρνητικά συναισθήματα που προκαλούνται από τη συνειδητοποίηση μας σε μας δυσάρεστης αλήθειας. Τέτοιες αλήθειες είναι αυτές που αφορούν τα σκληρά προβλήματα της ανθρώπινης ύπαρξης.

Επί πλέον, η κριτική λειτουργία έχει τάσεις απομονωτικές και μάλλον απλουστευτικές, οι οποίες είναι πολύ κατάλληλες για να υπηρετούν την εθελοτυφλία αλλά και τη φυσική ροπή να μην κάνουμε τη διανοητική προσπάθεια η οποία χρειάζεται για τους σωστούς συλλογισμούς.

Βεβαίως, οι μηχανισμοί της αντιληπτικής λειτουργίας του ανθρώπου, οι οποίοι απομονώνουν και απλουστεύουν είναι χρήσιμοι και απαραίτητοι διότι δίχως αυτούς ο άνθρωπος θα δεχόταν τεράστιο πλήθος ερεθισμάτων από το περιβάλλον του ... με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα χάος αντιδράσεων του νευρικού συστήματος ή έλλειψη κάθε αντίδρασης και διακοπή της λειτουργίας της νόησης.

Για την ευθικρισία λοιπόν είναι απαραίτητο να έχουμε συνεχώς στη συνείδηση μας ότι διαμέσου φίλτρων επιλογής αντιλαμβανόμαστε τα ποικίλα ερεθίσματα και τις πληροφορίες που μας "βομβαρδίζουν" και ότι με ειδικευμένες λειτουργίες του λογοκριτικού αυτού μηχανισμού βυθίζονται στη λήθη οι για μας σκληρές πραγματικότητες και πικρές αλήθειες.

Αλήθειες για οπαδούς και αρνητές της Αστρολογίας

Για το βιβλίο του Κου Συμεώνογλου «Η Άλλη Αστρολογία» έχουμε ξαναμιλήσει από αυτό το blog. Πιστοί στην υπόσχεση μας για περισσότερες αναφορές ανοίγουμε σήμερα το θέμα των φανατικών αρνητών και των οπαδών της Αστρολογίας όπως το παρουσιάζει στην Εισαγωγή του Β’ Μέρους του βιβλίου του ο συγγραφέας. Αποσπάσματα από την Εισαγωγή θα βοηθήσουν τον αναγνώστη να διακρίνει τις απόψεις του Κου Συμεώνογλου για το θέμα.

«Η Αστρολογία εμπλέκεται με τα κεντρικά φιλοσοφικά ζητήματα, που είναι θεμελιώδη για τις επιστήμες αλλά και για τις θρησκείες, και για τα οποία προαπαιτούνται σαφείς θέσεις.. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι αστρολόγοι όπως και η πλειονότητα των ανθρώπων δεν εξετάζουν τα κεντρικά αυτά ζητήματα, ή, τα υποβαθμίζουν αποδεχόμενοι συμβατικές απόψεις.

Από τα κεντρικά αυτά θέματα ένα προκαλεί τους μεγαλύτερους φόβους αλλά και τις μεγαλύτερες ελπίδες, την πιο φανατική άρνηση μα και την πιο δυνατή πίστη, και συνάμε είναι η βασική προϋπόθεση για την Αστρολογία το ότι: Το σύμπαν συνίσταται και από υπεραισθητούς κόσμους ή από υπεφυσικά πεδία – δεν είναι μόνον ο λεγόμενος «φυσικός κόσμος».

..........

«Όμως έχουμε και το ακόλουθο πρόβλημα:
Το ότι τα υπερφυσικά πεδία υπάρχουν δεν είναι δυνατόν να αποδεχθεί με άμεσο τρόπο. Έτσι, ό,τι είναι σχετικό με αυτά είναι έκθετο σε κάθε είδους ισχυρισμούς, φαντασιώσεις, και υπερβολές, και από τους υποστηρικτές και από τους αρνητές της ύπαρξης τέτοιων πεδίων.»

.........

«Κάθε κοσμοθεωρία η οποία συμπεριλαμβάνει υπεραισθητά όντα, και έτσι μπορεί να περιέχει δυσανάγνωστες πλάνες, είναι δυνατόν πολύ εύκολα να χρησιμοποιηθεί από τους υποστηρικτές της ως εξουσιαστικό μέσο για την εκμετάλλευση άλλων ανθρώπων».

..........

«Εξαιτίας όλων αυτών, πολλοί φιλελεύθεροι άνθρωποι δε θέλουν ούτε να ακούσουν για κάει το υπερφυσικό, και βεβαίως δε δέχονται την άποψη ότι υπόκεινται σε τέτοιου είδους δυνάμεις, για να μη βρεθούν υπόλογοι σε θεωρούμενους «μεσσίες» οι οποίοι αποκαλούνται «αντιπρόσωποι του Θεού» ή «πνευματικοί δάσκαλοι».

Μερικοί άνθρωποι μάλιστα αντιδρώντας στα βλαβερά επακόλουθα του διεστραμμένου ιδεαλισμού, θέλουν να πιστεύουν ότι το σύμπαν είναι μόνο αυτά που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας ή με τα επιστημονικά όργανα τα οποία επεκτείνουν την αντίληψη μας. Όμως αυτός ο υλιστικός πραγματισμός δεν είναι η σωστή λύση για την εύρεση της αλήθειας.

Στους ανθρώπους οι οποίοι θέλουν ένα νέο ρεύμα ανθρωπισμού δίχως την κηδεμονία των θρησκειών ή άλλων οργανώσεων με ιδεολογική επιρροή, αλλά και δίχως τους περιορισμούς της υλιστικής φιλοσοφίας απευθύνω το ακόλουθο μήνυμα:

Το να παραδεχτείς ότι υπάρχουν υπερφυσικά όντα, τα οποία μάλιστα επικυριαρχούν πάνω στον λεγόμενο «επίγειο κόσμο», δεν οδηγεί αυτομάτως στην υποταγή σε μία υπερφυσική παντοδύναμη οντότητα, ούτε και σε υποτέλεια στους θεωρούμενους ότι την αντιπροσωπεύουν.

Το κρίσιμο σε ένα πρόσωπο ή σε μία οργάνωση που έχει μία ιδεολογία δεν είναι το αν και πώς ισχύουν οι θεωρίες, αλλά είναι τα υποκρυπτόμενα κίνητρα και η εφαρμογή της ιδεολογίας στη ζωή. Αν γίνεται μέσον για να λησμονηθούν ή για να λυθούν τάχα τα σκληρά προβλήματα της ανθρώπινης ύπαρξης (οι προσωπικές ανεπάρκειες, η φθαρτότητα του σώματος, η θνητότητα του, οι απώλειες των προσφιλών, και ο φόβος του αγνώστου), απόρριψε το πρόσωπο αυτό είτε την οργάνωση και κρατήσου μακριά.»

.....

«Η επιθυμία η οποία περισσότερο μειώνει μέχρι και εξαφανίζει τη δυνατότητα ευθυκρισίας του ανθρώπου είναι το να βρίσκεσαι σε πλήρη ασφάλεια, βεβαιότητα και σταθερότητα – ένα καθεστώς το οποίο δεν είναι δυνατόν να υπάρχει μέσα στο πλαίσιο των νόμων του σύμπαντος και ιδίως στη φύση του ανθρώπου και γενικά στη ζωή πάνω στη Γη.

Το πρόβλημα με την επιθυμία για πλήρη ασφάλεια είναι θέμα ποιότητας μάλλον παρά ποσότητας. Κυρίως προκύπτει διότι επιζητείται ένα είδος ασφάλειας ... η οποία αντιτίθεται στη ροή των πάντων....

Εξαιτίας λοιπόν της επιδίωξης αυτής για τέτοια ασφάλεια παράγεται ένα τεράστιο έλειμμα αλήθειας, όχι μόνο στην καθημερινότητα αλλά και σε ό,τι θεωρείται «επιστημονική μεθοδολογία», και σε πολλά από τα αποκαλούμενα «πνευματικές αλήθειες»..

...οι δύο κατηγορίες των ανθρώπων ως προς την αδυναμία να κρίνουν απροκατάληπτα, δίχως στρεβλώσεις, υποβαθμίσεις, είτε υπερεκτιμήσεις...

Πρώτα, ας δούμε την κατηγορία των ανθρώπων οι οποίοι αισθάνονται κάποια ασφάλεια μόνο σε ό,τι εγκρίνεται από τη λεγόμενη «τετράγωνη λογική».....

«Τα άτομα αυτά δεν μπορούν να διακρίνουν αν ένα συμβάν είναι γνήσιο ή πλασματικά υπερφυσικό. Έτσι, αν παραδεχτούν την ύπαρξη ενός και μόν υπερφυσικού παράγοντα φοβούνται ότι θα προβληματίζονται με κάθε τι που παρουσιάζεται ως «μεταφυσικό» και πιθανότατα θα πέσουν στην εξάρτηση από εκείνους που θεωρούνται ως ειδικοί στα θέματα αυτά ή ακόμα χειρότερα θα εξαρτηθούν από τις σκοτεινές προσωπιικότητες που αυτοπροβάλλονται ως διαχειριζόμενοι κατά βούληση τις υπερφυσικές δυνάμεις. Επί πλέον θα είχαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της μεταθανάτιας ζωής, το οποίο είναι κάτι πλήρως εκτός κάθε δυνατότητας τους να το ελέγξουν.

Οι άνθρωποι της κατηγορίας αυτής ... έχουν ανάγκη να πιστεύουν ότι για όλα υπάρχουν λογικές εξηγήσεις, και να είναι στη φαντασίωση ότι έχουν συνάμα τη μεγαλύτερη δυνατή ανεξαρτησία. Με τη νοοτροπία τούτη το κάθε τι θεωρείται σαν μία μηχανή»....

«Το να θεωρείς ανύπαρκτο κάθε τι που δεν αποδεικνύεται με την τυπική επιστημονική λογική, είναι πολύ βολικό για να μην μπλεχτείς στον ομιχλώδη χώρο των θεωριών για λεγόμενα «μεταφυσικά», μα δεν είναι η καλύτερη λύση....»

«Από διαφορετική ιδιοσυγκρασία... βρίσκεται στην «αντίπερα όχθη» ... το να πιστεύεις σε υπερφυσικά όντα και «αόρατες δυνάμεις» έχοντας κίνητρο την παρηγοριά και το να αισθάνεται σιγουριά. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται τα άτομα τα οποία επιζητούν κυρίως συναισθηματική ασφάλεια, και ιδίως του είδους που προέρχεται από έναν ισχυρό γονέα.

Η αναγνώριση ότι το σύμπαν δεν συνίσταται μόνο από αυτά που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας ή με μηχανήματα δε σημαίνει ότι κάθε τι το οποίο αποκαλείται «μεταφυσική αλήθεια» ισχύει...

Οι διαδεδομένες ιδεολογίες για τα λεγόμενα «μεταφυσικά ζητήματα», ως ένα σύνολο αλλά και η κάθε μία ξεχωριστά, έχουν πολλές αντιφάσεις. Οι αντιμαχίες ανάμεσα στις κατεστημένες εξωτερικές μορφές των θρησκειών, οι διχογνωμίες των μυστικών εταιριών που παριστάνουν τις «εσωτερικές σχολές», οι διαφωνίες αυτών που θεωρούνται «μύστες» και «διδάσκαλοι» προκαλούν ένα καθεστώς ιδεολογικής σύγχυσης.

Με λίγες εξαιρέσεις οι άνθρωποι που πιστεύουν σε κάτι το υπερφυσικό είναι κολλημένοι με φανατισμό στα δόγματα μίας θρησκείας είτε στις δοξασίες μίας αυτοαποκαλούμενης «πνευματικής αδελφότητας».

Αν θέλεις να μην αυταπατάσαι, αν αγαπάς τη σαφήνεια, αν επιζητείς πάμφωτη κατανόηση, και όχι «σωτηρία της ψυχής» δίχως συνείδηση περί αυτής, αν έχεις αυτές τις προθέσεις, με όση καλή πίστη και αν ξεκίνησες τη μελέτη των ονομαζομένων «ιερών γραφών» και των διάφορων θεωριών για τα υπερφυσικά, ως επί το πλείστον απογοητεύεσαι.»

.......

«Για τον άνθρωπο που μελετά τέτοιες θεωρίες, αυτές είναι η καλύτερη πρόκληση για να δοκιμαστεί αν η συνείδηση του δεν κοιμάται από αυταπάτες που καλύπτουν φόβους και αν δύναται να διακρίνει τις όποιες υπάρχουσες μεταμορφώσεις ή και αντιστροφές της αλήθειας, οι οποίες γίνονται για να αποφεύγει το καθαρό αντίκρυσμα των σκληρών προβλημάτων της ανθρώπινης ύπαρξης.

Οι συναισθηματικά υπερευαίσθητοι άνθρωποι και ειδικά σε σχέση με το σωματικό θάνατο.... για να λησμονούν ή τουλάχιστον για να κατευνάζουν τους ενδόμυχους φόβους τους προσκολλώνται με φανατισμό στο τυπικό λειτουργικό μίας θρησκείας, το ιερατείο της οποίας την προβάλλει ως «η μόνη οδός προς την αλήθειαν και την σωτηρίαν»

Η πίστη σε κάτι το υπερφυσικό με συγκεκριμένη μορφή, καθώς και η αντίθετη και συμπληρωματική της πίστη ότι δεν υπάρχει κάτι πέραν του γνωστού κόσμου έχουν την ίδια ρίζα: υπαρξιακή ανασφάλεια, ίδιως για τα μεταθανάτια.»....

«Οι άνθρωποι που υπάγονται σε μία εκ των δύο τούτων κατηγοριών.... αν δεν βγουν από το ιδεολογικό καβούκι τους.... αποκλείεται να δουν την αλήθεια για τα μεγάλα ζητήματα της ζωής, καθώς και για την Αστρολογία, η οποία ... εμπλέκεται στα ζητήματα αυτά.

Για την απαλλαγή από τον εγκλωβισμό σε θρησκευτικά ζητήματα ή από τον περιορισμό στο πλαίσιο της συμβατικής λογικής απαιτείται ανεξάρτητη ατομική σκέψη, και αυτό είναι πολύ σπάνιο, και αν δεν το έχεις..... είναι ένα θαύμα να αλλάξεις έτσι ώστε να απεγκλωβιστείς από την πλαστή απόλυτη βεβαιότητα ενός .... ιδεολογικού συστήματος.

... συνεχίζεται.....

Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2008

Ανακατατάξεις στον Αστρολογικό Τύπο...

συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες καθώς ενημερωνόμαστε ότι επίκειται κυκλοφορία νέου αστρολογικού περιοδικού, ενώ παράλληλα ακούμε ανεπίσημα ότι μάλλον διακόπτει την κυκλοφορία του το Αστρόπολις λόγω έλλειψης επαρκούς διαφήμισης. Το νέο περιοδικό με όνομα Ζωδιακός Κύκλος δείχνει να βασίζεται από πλευράς αστρολόγων σε μία ομάδα συνεργατών με κύριο πρόσωπο την Κα Λίλιαν Σίμου, μέχρι τώρα συνεργάτη στο Ζωή και Ζώδια.

Η περίοδος των Χριστουγέννων δείχνει να είναι αυτή που περιμένουν τις περισσότερες φορές τα νέα περιοδικά για να κάνουν την πρώτη τους έκδοση, καθώς αναμένονται γενικότερα υψηλότερα έσοδα λόγω των προβλέψεων έτους. Εκφράζουμε όμως γενικότερα μία επιφύλαξη τι νέο έρχεται να κομίσει ένα περιοδικό που δείχνει να στοχεύει στην ίδια αγορά που στοχεύουν ήδη αρκετές εκδόσεις.

Σε κάθε περίπτωση κάθε νέα προσπάθεια αξίζει το benefit of a doubt. Οπότε θα αναμείνουμε την έκδοση του πρώτου τεύχους για πιο λεπτομερή ανάλυση...

Καλή επιτυχία και καλό ξεκίνημα...