To άρθρο που παρατίθεται στον παρακάτω σύνδεσμο είναι ένα άρθρο για τους αδελφούς Μίλιμπαντ που είχε δημοσιευτεί στο astrology.gr. Η σελίδα της Αστρολογικής Ένωσης της Αγγλίας που έχει τμήμα σπουδαστών, δέχτηκε να κάνει αναδημοσίευση στα αγγλικά του συγκεκριμένου άρθρου. Επισυνάπτουμε εδώ σχετικό σύνδεσμο καθώς είναι νομίζω σημαντικό από την άποψη της δημοσίευσης άρθρων ελλήνων αστρολόγων σε ξένα φόρα...
Για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να πούμε ότι σημαντική ήταν και η βοήθεια της κυρίας Wendy Stacey (υπεύθυνης της Mayo School of Astrology και προσκεκλημένης στο πρόσφατο συνέδριο της Αστρολογίας) προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς ήταν αυτή που μεσολάβησε, αλλά και βοήθησε στο Editing του μεταφρασμένου κειμένου.
Καλή ανάγνωση λοιπόν...
http://www.astrologicalassociation.com/pages/students/index.php
Ένας χώρος κατάθεσης απόψεων για τα τεκταινόμενα της αστρολογικής επικαιρότητας και ιδεών για την προαγωγή της φιλοσοφίας και της χρησιμότητας της αστρολογίας.
Τρίτη 28 Ιουνίου 2011
Κυριακή 19 Ιουνίου 2011
Το ωροσκόπιο της Νέας Κυβέρνησης
Ορκίστηκε κι άλλη μία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μετά τον ανασχηματισμό της περασμένης Παρασκευής. Ποια θα μπορούσε να είναι η σημασία της νέας κυβέρνησης και ποιο το πολιτικό της μέλλον;
Βλέποντας το χάρτη της ορκωμοσίας της νέας κυβέρνησης με μια πρώτη ματιά, θα έλεγε κανείς ότι είναι αξιέπαινη η προσπάθεια του κυρίου Παπανδρέου να κάνει επανεκκίνηση στην κυβέρνηση του. Διάλεξε ωροσκόπο Παρθένο, ωροσκόπο εργασίας και σκληρής δουλειάς. Ο κυβερνήτης του ωροσκόπου τοποθετήθηκε στο Μεσουράνημα, ενώ κι ο Ήλιος που σημειωτέον είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο του πρωθυπουργού τοποθετήθηκε κι αυτός στο Μεσουράνημα.
Άρης και Αφροδίτη στον 9ο οίκο συνιστούν προσπάθεια για ιδεολογική μάχη, ενώ ο Δίας στον 8ο δίνει εύνοια στο χειρισμό των οικονομικών θεμάτων.
Τέλος ο Κρόνος στον 1ο οίκο, αντικατοπτρίζει τη διέλευση του Κρόνου από τον 1ο οίκο του πρωθυπουργού, του οποίου ο γενέθλιος χάρτης είναι η αλήθεια μοιάζει πολύ με το χάρτη ορκωμοσίας. Είναι στην ουσία μία κυβέρνηση που εκφράζει τον ίδιο. Είναι μία κυβέρνηση μάλιστα που γίνεται αμέσως μετά την ορθοδρόμηση του Κρόνου για να επιβεβαιωθεί αυτό που λέμε τόσο καιρό από τα άρθρα μας ότι η κυβέρνηση πιάνει δουλειά όταν ο Κρόνος είναι ορθός, ενώ όταν αναδρομεί, οργιάζουν τα συμφέροντα και οι επιθέσεις (Πλούτωνας και Ουρανός).
Ωστόσο υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν δυσκολότερα τα πράγματα. Καταρχήν ο Ήλιος στους Διδύμους δείχνει μία κυβέρνηση που θα προσπαθήσει κυρίως να κάνει συμβιβασμούς και να κλείσει μέτωπα. Καθώς ο Ήλιος κυβερνάει τον 12ο οίκο θα προσπαθήσει πιθανότατα να πάρει κάποια μέτρα υπέρ των χαμηλών εισοδημάτων, ενόψει προεκλογικής εκστρατείας όπως δείχνουν ο Άρης και η Αφροδίτη στον 9ο οίκο.
Όμως η θέση του Ήλιου σε σύνοδο με το Νότιο Δεσμό δε δείχνει πρόοδο προς κάτι καινούριο παρά επανάληψη κυρίως αυτού που ξέρουμε. Επίσης ο Ερμής στον Καρκίνο, κυβερνήτης του χάρτη δεν είναι σε μία ζωδιακή θέση που να βοηθάει τις γρήγορες αποφάσεις. «Θα το σκέφτεται πολύ» η κυβέρνηση για να πάρει τις αποφάσεις που αρμόζουν.
Δύσκολες αναμένεται να είναι και οι επιδράσεις Ουρανού και Πλούτωνα στη νέα κυβέρνηση. Ο μεν πρώτος οδηγεί σε διαφωνίες και διαζύγια μεταξύ των μελών της, ο δε δεύτερος σε υπονόμευση από κάποια συμφέρονται. Ενδιαφέρουσα φαίνεται να είναι και η θέση της Σελήνης στον Αιγόκερω που αντιπροσωπεύει κι αυτή το παλιό ΠΑΣΟΚ. Καθώς αποκλίνει από τον Πλούτωνα, η Σελήνη αυτή δείχνει ότι η υπονόμευση από τα παλιά στελέχη δε θα συνεχιστεί με την ίδια ένταση, ωστόσο η θέση της Σελήνης στον 4ο οίκο δείχνει ασταθή στήριξη στο κυβερνητικό σχήμα. Σήμερα θα στηρίζει αύριο όχι.
Και θα είναι ίσως ενδιαφέρον να αντιστοιχηθεί αυτή η θέση και με το ωροσκόπιο του Ευάγγελου Βενιζέλου που είναι και ο νέος τσάρος που αναδεικνύεται και ο οποίος ανήκει στο ζώδιο του Αιγόκερω.
Ο Ποσειδώνας στον 6ο οίκο τέλος αναμένεται να φέρει κι αυτός κάποιες δυσκολίες στην οργάνωση, προσωπική μας άποψη όμως είναι ότι η επίδραση του στον 6ο οίκο αναιρείται σημαντικά από τον ωροσκόπο Παρθένο και την παρουσία του Κρόνου στον 1ο οίκο του χάρτη.
Επισυνάπτουμε παρακάτω και το χάρτη της ορκωμοσίας για την Παρασκευή 17 Ιουνίου και ώρα 13:16...
Βλέποντας το χάρτη της ορκωμοσίας της νέας κυβέρνησης με μια πρώτη ματιά, θα έλεγε κανείς ότι είναι αξιέπαινη η προσπάθεια του κυρίου Παπανδρέου να κάνει επανεκκίνηση στην κυβέρνηση του. Διάλεξε ωροσκόπο Παρθένο, ωροσκόπο εργασίας και σκληρής δουλειάς. Ο κυβερνήτης του ωροσκόπου τοποθετήθηκε στο Μεσουράνημα, ενώ κι ο Ήλιος που σημειωτέον είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο του πρωθυπουργού τοποθετήθηκε κι αυτός στο Μεσουράνημα.
Άρης και Αφροδίτη στον 9ο οίκο συνιστούν προσπάθεια για ιδεολογική μάχη, ενώ ο Δίας στον 8ο δίνει εύνοια στο χειρισμό των οικονομικών θεμάτων.
Τέλος ο Κρόνος στον 1ο οίκο, αντικατοπτρίζει τη διέλευση του Κρόνου από τον 1ο οίκο του πρωθυπουργού, του οποίου ο γενέθλιος χάρτης είναι η αλήθεια μοιάζει πολύ με το χάρτη ορκωμοσίας. Είναι στην ουσία μία κυβέρνηση που εκφράζει τον ίδιο. Είναι μία κυβέρνηση μάλιστα που γίνεται αμέσως μετά την ορθοδρόμηση του Κρόνου για να επιβεβαιωθεί αυτό που λέμε τόσο καιρό από τα άρθρα μας ότι η κυβέρνηση πιάνει δουλειά όταν ο Κρόνος είναι ορθός, ενώ όταν αναδρομεί, οργιάζουν τα συμφέροντα και οι επιθέσεις (Πλούτωνας και Ουρανός).
Ωστόσο υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν δυσκολότερα τα πράγματα. Καταρχήν ο Ήλιος στους Διδύμους δείχνει μία κυβέρνηση που θα προσπαθήσει κυρίως να κάνει συμβιβασμούς και να κλείσει μέτωπα. Καθώς ο Ήλιος κυβερνάει τον 12ο οίκο θα προσπαθήσει πιθανότατα να πάρει κάποια μέτρα υπέρ των χαμηλών εισοδημάτων, ενόψει προεκλογικής εκστρατείας όπως δείχνουν ο Άρης και η Αφροδίτη στον 9ο οίκο.
Όμως η θέση του Ήλιου σε σύνοδο με το Νότιο Δεσμό δε δείχνει πρόοδο προς κάτι καινούριο παρά επανάληψη κυρίως αυτού που ξέρουμε. Επίσης ο Ερμής στον Καρκίνο, κυβερνήτης του χάρτη δεν είναι σε μία ζωδιακή θέση που να βοηθάει τις γρήγορες αποφάσεις. «Θα το σκέφτεται πολύ» η κυβέρνηση για να πάρει τις αποφάσεις που αρμόζουν.
Δύσκολες αναμένεται να είναι και οι επιδράσεις Ουρανού και Πλούτωνα στη νέα κυβέρνηση. Ο μεν πρώτος οδηγεί σε διαφωνίες και διαζύγια μεταξύ των μελών της, ο δε δεύτερος σε υπονόμευση από κάποια συμφέρονται. Ενδιαφέρουσα φαίνεται να είναι και η θέση της Σελήνης στον Αιγόκερω που αντιπροσωπεύει κι αυτή το παλιό ΠΑΣΟΚ. Καθώς αποκλίνει από τον Πλούτωνα, η Σελήνη αυτή δείχνει ότι η υπονόμευση από τα παλιά στελέχη δε θα συνεχιστεί με την ίδια ένταση, ωστόσο η θέση της Σελήνης στον 4ο οίκο δείχνει ασταθή στήριξη στο κυβερνητικό σχήμα. Σήμερα θα στηρίζει αύριο όχι.
Και θα είναι ίσως ενδιαφέρον να αντιστοιχηθεί αυτή η θέση και με το ωροσκόπιο του Ευάγγελου Βενιζέλου που είναι και ο νέος τσάρος που αναδεικνύεται και ο οποίος ανήκει στο ζώδιο του Αιγόκερω.
Ο Ποσειδώνας στον 6ο οίκο τέλος αναμένεται να φέρει κι αυτός κάποιες δυσκολίες στην οργάνωση, προσωπική μας άποψη όμως είναι ότι η επίδραση του στον 6ο οίκο αναιρείται σημαντικά από τον ωροσκόπο Παρθένο και την παρουσία του Κρόνου στον 1ο οίκο του χάρτη.
Επισυνάπτουμε παρακάτω και το χάρτη της ορκωμοσίας για την Παρασκευή 17 Ιουνίου και ώρα 13:16...

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011
Χρόνια Πολλά, κύριε Πρωθυπουργέ
Δεν εξηγείται αλλιώς γιατί μαζευτήκαμε όλοι οι Έλληνες στην πλατεία Συντάγματος να το γιορτάσουμε. Φωτοβολίδες, βεγγαλικά, πυροτεχνήματα και ένα δάκρυ να τρέχει κορόμηλο από τη συγκίνηση. Μέχρι και ο Βασίλης ο Παπακωνσταντίνου τραγούδησε το βράδυ στην πλατεία για τα γενέθλια του.
Έτσι νομίζαμε.
Γιατί τα γενέθλια του πρωθυπουργού μας είναι δυστυχώς σήμερα. Δυστυχώς γι’ αυτόν αλλά ίσως και για μας, αν θεωρηθεί ότι επηρεαζόμαστε από κείνον. Η γέννηση του όπως δείχνει κι ο γενέθλιος χάρτης που ακολουθεί, που τον συντάξαμε με ωροσκόπο Ζυγό (αμφιβάλλει κανείς ότι έχει Κρόνο στον Ωροσκόπο του αυτή την περίοδο ο πρωθυπουργός μας;) έγινε στις 16 Ιουνίου με την ηλιακή του επιστροφή να γίνεται στην αλλαγή της ημέρας από 16 προς 17 Ιουνίου, δηλαδή σήμερα κατά τις 01:00 το βράδυ.

Μακάρι όμως να ήταν χτες τα γενέθλια του. Γιατί ποιος άλλος πρωθυπουργός θα ήταν άραγε τόσο τυχερός να έχει ολόκληρη σεληνιακή έκλειψη στην ηλιακή επιστροφή του; Να είναι τόσο μοιραίος για τον κόσμο με μία έκλειψη σε στενή σύνοδο με τον άξονα των Δεσμών; Να αποκαταστήσει το λαϊκό αίσθημα, βγαίνοντας κι εκείνος στο λαό και κάνοντας την τομή με την παραίτηση του. Εκείνος όμως προτίμησε τη Σελήνη στον Αιγόκερω. Τη Σελήνη της μοναξιάς και του γαντζώματος στην εξουσία. Αυτή δείχνει να είναι η Σελήνη της ηλιακής του επιστροφής.
Τι άλλο μπορεί να συνάγει όμως κανείς από το χάρτη της επιστροφής του; Δείτε την πλήρη ανάλυση στον παρακάτω σύνδεσμο...
Χρόνια Πολλά, κύριε Πρωθυπουργέ
Έτσι νομίζαμε.
Γιατί τα γενέθλια του πρωθυπουργού μας είναι δυστυχώς σήμερα. Δυστυχώς γι’ αυτόν αλλά ίσως και για μας, αν θεωρηθεί ότι επηρεαζόμαστε από κείνον. Η γέννηση του όπως δείχνει κι ο γενέθλιος χάρτης που ακολουθεί, που τον συντάξαμε με ωροσκόπο Ζυγό (αμφιβάλλει κανείς ότι έχει Κρόνο στον Ωροσκόπο του αυτή την περίοδο ο πρωθυπουργός μας;) έγινε στις 16 Ιουνίου με την ηλιακή του επιστροφή να γίνεται στην αλλαγή της ημέρας από 16 προς 17 Ιουνίου, δηλαδή σήμερα κατά τις 01:00 το βράδυ.

Μακάρι όμως να ήταν χτες τα γενέθλια του. Γιατί ποιος άλλος πρωθυπουργός θα ήταν άραγε τόσο τυχερός να έχει ολόκληρη σεληνιακή έκλειψη στην ηλιακή επιστροφή του; Να είναι τόσο μοιραίος για τον κόσμο με μία έκλειψη σε στενή σύνοδο με τον άξονα των Δεσμών; Να αποκαταστήσει το λαϊκό αίσθημα, βγαίνοντας κι εκείνος στο λαό και κάνοντας την τομή με την παραίτηση του. Εκείνος όμως προτίμησε τη Σελήνη στον Αιγόκερω. Τη Σελήνη της μοναξιάς και του γαντζώματος στην εξουσία. Αυτή δείχνει να είναι η Σελήνη της ηλιακής του επιστροφής.
Τι άλλο μπορεί να συνάγει όμως κανείς από το χάρτη της επιστροφής του; Δείτε την πλήρη ανάλυση στον παρακάτω σύνδεσμο...
Χρόνια Πολλά, κύριε Πρωθυπουργέ
Τρίτη 14 Ιουνίου 2011
Συνάντηση για τις αστρολογικές εξελίξεις της εποχής
Αγαπητοί αναγνώστες,
πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 1η συνάντηση στο νέο μας χώρο στο Σύνταγμα με θέμα τις αστρολογικές εξελίξεις της εποχής. Στο νέο μας χώρο θα διοργανώνουμε σε τακτική (μηναία) βάση εκδηλώσεις που θα αφορούν αστρολογικά τεκταινόμενα, αλλά παράλληλα θα δώσουμε τη δυνατότητα να παρουσιαστούν και άλλες προτάσεις με αντικείμενα που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το χώρο. Επίσης θέματα της εποχής που αφορούν γενικότερα την αυτοβελτίωση σωματική ή πνευματική θα είναι στην ημερήσια διάταξη.
Θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι όσοι φίλοι επιθυμείτε, μπορείτε κι εσείς να χρησιμοποιήσετε το χώρο, εάν έχετε ομάδες ή κάποιο συναφές αντικείμενο που θέλετε να αναπτύξετε. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως δεκαπέντε αλλά και είκοσι άτομα αν χρειαστεί.
Σας ευχαριστούμε και ελπίζουμε να σας δούμε κι από κοντά...
Η διεύθυνση του χώρου μας είναι Νίκης 44, Σύνταγμα.
Να είστε stand by για το πρόγραμμα των εκδηλώσεων μας...
πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 1η συνάντηση στο νέο μας χώρο στο Σύνταγμα με θέμα τις αστρολογικές εξελίξεις της εποχής. Στο νέο μας χώρο θα διοργανώνουμε σε τακτική (μηναία) βάση εκδηλώσεις που θα αφορούν αστρολογικά τεκταινόμενα, αλλά παράλληλα θα δώσουμε τη δυνατότητα να παρουσιαστούν και άλλες προτάσεις με αντικείμενα που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με το χώρο. Επίσης θέματα της εποχής που αφορούν γενικότερα την αυτοβελτίωση σωματική ή πνευματική θα είναι στην ημερήσια διάταξη.
Θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι όσοι φίλοι επιθυμείτε, μπορείτε κι εσείς να χρησιμοποιήσετε το χώρο, εάν έχετε ομάδες ή κάποιο συναφές αντικείμενο που θέλετε να αναπτύξετε. Ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει έως δεκαπέντε αλλά και είκοσι άτομα αν χρειαστεί.
Σας ευχαριστούμε και ελπίζουμε να σας δούμε κι από κοντά...
Η διεύθυνση του χώρου μας είναι Νίκης 44, Σύνταγμα.
Να είστε stand by για το πρόγραμμα των εκδηλώσεων μας...
Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011
Σαν σήμερα έγινε ο τελικός στο Γουέμπλεϊ
Σαν σήμερα είναι η μεγάλη επέτειoς του τελικού του Γουέμπλεϊ για τον Παναθηναϊκό. 2 Ιουνίου 1971 ήταν όταν η κορυφαία στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις ελληνική ομάδα συναντήθηκε με τον πρωταθλητή Ολλανδίας, τον Άγιαξ. Ενώπιον 85.000 περίπου θεατών, ο Παναθηναϊκός έπαιξε δυναμικά, αλλά δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει την ολλανδική ομάδα, κυρίως λόγω της πολύ καλής άμυνας που εγκλώβισε πλήρως τον Αντώνη Αντωνιάδη.
Η ολλανδική ομάδα εφαρμόζοντας από τότε αρχές του σύγχρονου ποδοσφαίρου (άλλωστε το σύγχρονο ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο ήταν εφεύρεση του Άγιαξ), μπήκε, έβαλε γκολ στο 5ο λεπτό και μετά με ισχυρή άμυνα, εξουδετέρωσε τις προσπάθειες του αντιπάλου, για να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο 87’. Όπως περίπου πήρε κι η Εθνική μας το Ευρωπαϊκό το 2004.
Προφανώς όλοι οι αναγνώστες του Blog μας δεν είναι Παναθηναϊκοί, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι ο Παναθηναϊκός εκπροσώπησε επάξια την Ελλάδα στην Ευρώπη και στα νεότερα χρόνια.
Όσο για το ζήτημα του αν πήγε στον τελικό "με την αξία του" δείτε την αστρολογική ανάλυση στο σύνδεσμο που ακολουθεί:
http://www.astrology.gr/Kosmiki/item/6515-O-telikos-sto-Goyemplei
Η ολλανδική ομάδα εφαρμόζοντας από τότε αρχές του σύγχρονου ποδοσφαίρου (άλλωστε το σύγχρονο ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο ήταν εφεύρεση του Άγιαξ), μπήκε, έβαλε γκολ στο 5ο λεπτό και μετά με ισχυρή άμυνα, εξουδετέρωσε τις προσπάθειες του αντιπάλου, για να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο 87’. Όπως περίπου πήρε κι η Εθνική μας το Ευρωπαϊκό το 2004.
Προφανώς όλοι οι αναγνώστες του Blog μας δεν είναι Παναθηναϊκοί, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι ο Παναθηναϊκός εκπροσώπησε επάξια την Ελλάδα στην Ευρώπη και στα νεότερα χρόνια.
Όσο για το ζήτημα του αν πήγε στον τελικό "με την αξία του" δείτε την αστρολογική ανάλυση στο σύνδεσμο που ακολουθεί:
http://www.astrology.gr/Kosmiki/item/6515-O-telikos-sto-Goyemplei
Δευτέρα 30 Μαΐου 2011
Σαν χτες έγινε η Άλωση της Κωνσταντινούπολης
30 Μαίου σήμερα που γράφεται αυτό το άρθρο σαν φόρος τιμής στην επέτειο Άλωσης της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους. Άλωσης, που γιορτάζεται ακόμη και σήμερα στη γειτονική χώρα με χαρές και πανηγύρια, ανάλογα ίσως της δικής μας επετείου της Ελληνικής Επανάστασης. Μυθολογικές μορφές λέγεται ότι ανακύπτουν στους εορτασμούς, καθώς και αναπαράσταση της Άλωσης. Μυθολογικές μορφές που μετά από 500 χρόνια ακόμα στοιχειώνουν τις μνήμες μεταξύ δύο λαών που σε κάποιες περιπτώσεις πίνουν το ίδιο ούζο και τρώνε τον ίδιο μεζέ αριστερά και δεξιά του Αιγαίου.
Τουρκία όμως δεν
υπήρξε ποτέ μόνο η αιγαιακή περιοχή. Από τα παλιά χρόνια ο Τούρκος είχε
συγγένεια πολιτιστική και από πλευράς νοοτροπίας με τον μωαμεθανό και μάλιστα
τον Πέρση. Για όσους ξέρουν ιστορία, άλλωστε οι Σελτζούκοι και οι Οθωμανοί
είχαν πάρει με τη σειρά το χρίσμα της διαδοχής από τους Αββασίδες Χαλίφηδες.
Επιπλέον, πριν την μεταρρύθμιση του Κεμάλ, που έστρεψε την προσοχή των Τούρκων
στις μογγολικές ρίζες τους, η τουρκική γλώσσα είχε μεγάλη συγγένεια με την
Περσική, ενώ κι ο ίδιος ο Μωάμεθ ο Β’ ακολουθούσε την παράδοση των Αββασίδων
Χαλίφηδων κι ασχολιόταν με την Αστρολογία.Δεν ξέρουμε αν η επίθεση στη
Βασιλεύουσα υπήρξε αστρολογικά σχεδιασμένη. Δε γνωρίζουμε είναι η αλήθεια ούτε
πότε ξεκίνησε ακριβώς. Στις 7 Απριλίου με το Ιουλιανό ημερολόγιο λέγεται ότι
κήρυξε ο Μωάμεθ επισήμως την πολιορκία, όμως τα οχυρωματικά έργα με το
πυροβολικό είχαν ήδη τοποθετηθεί από τον Ιανουάριο. Επιπλέον δεν γνωρίζουμε
επακριβώς την ώρα έναρξης της πολιορκίας.
Αντίθετα για την
τελευταία επίθεση στην πόλη, γνωρίζουμε περισσότερα στοιχεία. Έγινε στις 29
Μαΐου του 1453 μεταξύ 01:00 και 02:00 το βράδυ. Με το νέο ημερολόγιο (+9 ημέρες
για το 1453), στις 7 Ιουνίου του ίδιου έτους. Αν οι υπολογισμοί μας είναι
σωστοί, τότε ο ωροσκόπος στις 01:00 πέφτει ακριβώς στην μηδενική μοίρα του
Κριού. Ίσως επισφαλής ο υπολογισμός, αλλά συμβολικός και ο ωροσκόπος. Κι αν ισχύει η μηδενική μοίρα του Κριού, σηματοδοτεί συμβολικά ένα γεγονός ιστορικής σημασίας για όλο τον κόσμο. Η έναρξη ενός νέου κύκλου.
Αν ερμηνεύσουμε
το χάρτη ως χάρτη γεγονότος, ο 1ος οίκος εκπροσωπεί πιστεύουμε τη χριστιανική
πλευρά, καθώς ο χάρτης γίνεται στις συντεταγμένες που αυτή κατείχε. Θεωρητικά
είχαμε να κάνουμε με ένα ισχυρό ωροσκόπο, όμως ο Άρης είναι ιδιαίτερα αδύναμος
στον Καρκίνο, σηματοδοτώντας εσωτερικές έριδες των αμυνομένων και τάσεις φυγής
και αυτοπροστασίας. Συγκλίνοντας με τον Ουρανό, κυβερνήτη του 11ου οίκο, ο Άρης
έδινε κάποιες πιθανότητες διαφυγής, όμως πριν την επίτευξη της συνόδου,
μεσολάβησε το τετράγωνο με τον Κρόνο, που εμπόδισε την απόδραση.
Ο ίδιος ο
Αυτοκράτορας άλλωστε (Κρόνος ως κυβερνήτης του 10ου των αμυνομένων και σε
έξαρση) είναι σε εξέχουσα θέση, δείχνοντας ότι επιτέλεσε το καθήκον που άρμοζε
στο ρόλο του ως το τέλος. Στερώντας όμως μέσω του τετραγώνου από τους ανθρώπους
της Βασιλεύουσας τη δική τους επιβίωση. Μέσω αυτού – ή εξαιτίας αυτού –
θυσιάστηκαν κι εκείνοι υποχρεωτικά.
Ο αντίπαλος της
Βασιλεύουσας έχει μία πολύ ενδιαφέρουσα θέση στο χάρτη. Τυπικά Ζυγός, δε θα
έπρεπε να περιμένει κανείς ότι θα επιδείξει κάποια ιδιαίτερη επιθετικότητα.
Ίσως να έπαιρνε τη Βασιλεύουσα με τη διπλωματία. Η Αφροδίτη του ωστόσο ήταν
στον Ταύρο και στον 8ο οίκο του, δείχνοντας πιθανό χρηματισμό κάποιων
Βυζαντινών. Ο Ποσειδώνας στην ακμή του ωροσκόπου του αντιπάλου δείχνει άλλωστε
επίσης μεταχείριση της απάτης και της κατασκοπίας.
Ο 10ος οίκος του
αντιπάλου στον Καρκίνο επίσης δε θα προϊδέαζε για φοβερές επιτυχίες. Ωστόσο η
Σελήνη, ως κυβερνήτης είναι στον 6ο οίκο του στρατού και στο 12ο της
Βασιλεύουσας. Το γεγονός αυτό μας προϊδεάζει επίσης για θέματα προδοσίας. Σε
ένα χάρτη που λογικά δε θα έπρεπε να φέρει το τέλος καθώς μάλιστα η Βασιλεύουσα
έχει και τον πολεμικό Δία στον Κριό στον Ωροσκόπο της, το μεγάλο τρίγωνο
Σελήνης / Κρόνου / παράγωγου Μεσουρανήματος, που στηρίζει επηρεάζει κυρίως
οίκους του εχθρού (1ο, 6ο του στρατού και 10ο της ηγεσίας) δείχνει ότι πέτυχε
μάλλον το σκοπό του κυρίως μέσω της προδοσίας.
Αντίθετα ο
στρατός των Βυζαντινών, αν και με ακμή του 6ου στο Λέοντα, ένδειξη προσωπικού
θάρρους και στρατηγικής (αμβλυνόμενης είναι η αλήθεια βέβαια λόγω της θέσης του
Ήλιου στους Διδύμους που έδειχνε μία τάση αυτοσχεδιασμού), δεν είχε όψεις να
στηρίξει τα πράγματα. Ο Δίας συμμετείχε σε ΤΑΥ τετράγωνο με Χείρωνα/Ερμή και
Ποσειδώνα, δίνοντας άλλη μία ένδειξη παραπλάνησης, ενώ ο κυβερνήτης Άρης όπως
είπαμε περιορίστηκε από τον ίδιο τον Αυτοκράτορα.
Μόνο ο Κρόνος
είναι αλήθεια κατάφερε να ξεχωρίσει, αλλά δεν ήταν αρκετός για να σώσει την
πόλη, ίσως μάλιστα να συντέλεσε και περισσότερο στην πτώση της. Αφήνοντας όμως
είναι η αλήθεια πίσω του ένα πρότυπο καθήκοντος και τιμής, που ξεπέρασε τη
συγκεκριμένη επίθεση και έμεινε στην ιστορία ως παράδειγμα έντιμης ηγεσίας.
1η δημοσίευση: Astrology.gr 2011
1η δημοσίευση: Astrology.gr 2011
Τετάρτη 25 Μαΐου 2011
Βαγδάτη – Η πρώτη αστρολογική πρωτεύουσα στον Κόσμο
Χτισμένη δίπλα στην αρχαία Κτησιφώντα, πρωτεύουσα της περσικής δυναστείας των Σασσανιδών (226 μ Χ – 642 μ Χ) η Βαγδάτη υπήρξε η πρωτεύουσα των γραμμάτων και των τεχνών για τον Αραβικό Κόσμο για πάνω από τέσσερις αιώνες έως και τις Σταυροφορίες. Δημιουργημένη από τη δυναστεία των Αββασιδών χαλίφηδων, η Βαγδάτη αποτέλεσε το όνειρο ποιητών και λογοτεχνών, ενώ ξακουστή σε όλο τον κόσμο ήταν η αναζήτηση της γνώσης από τους Άραβες χαλίφηδες με αποκορύφωμα τη μετάφραση εκατοντάδων αρχαιοελληνικών κειμένων αλλά και την ίδρυση ενός Οίκου εφάμιλλου της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας, του «Οίκου της Σοφίας».
Σύμφωνα με τους Πέρσες Σασσανίδες βασιλιάδες, ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος που λέγεται ότι όταν κατέλυσε την Περσική Αυτοκρατορία, πήρε όλη τη γνώση που είχε συσσωρευτεί εκεί, τη μετέφρασε και την έστειλε στην Αίγυπτο και μετά κατέστρεψε όλες τις γνώσεις της Περσικής Πρωτεύουσας. Καθώς κάθε λαός θεωρεί χρέος του να πιστεύει ότι όλη η γνώση στον κόσμο προήλθε από τον ίδιο (ίσως ένα μάθημα για μας τους Έλληνες) χρέος του κάθε Πέρση λόγιου αλλά και λαϊκού ήταν να μαζέψει τις γνώσεις από όλα τα βιβλία από όλο τον κόσμο και να τις επιστρέψει στην Περσία, όπου θα έπρεπε να μεταφραστούν στην αρχική τους γλώσσα.
Αυτός ήταν ο θρησκευτικός μύθος που είχε επικρατήσει στους Πέρσες βασιλιάδες κι ήταν ο ίδιος που τον υιοθέτησαν οι Αββασίδες χαλίφηδες. Ένας μύθος που ήταν απαραίτητος για να δικαιολογήσει γιατί θα έπρεπε οι άραβες να μεταφράσουν έργα των απίστων. Μύθος κληρονομημένος από την Περσική δυναστεία των Σασσανιδών, που θέλοντας να συνδέσει τον εαυτό της με την προ Αλεξάνδρου Περσική δυναστεία εφηύρε το μύθο της «παλινόρθωσης» της γνώσης.
Αξίζει κανείς να δημιουργήσει στην ιστορία ένα μύθευμα, μία Μεγάλη Ιδέα; Αξίζει, αν το αποτέλεσμα είναι η άνθιση των γραμμάτων και των τεχνών, που αυτή οδήγησε τον Αραβικό Κόσμο για πάνω από τέσσερις αιώνες. Αξίζει, όταν φέρνει στην ίδια αυλή να λογομαχούν λόγιοι της εποχής χρησιμοποιώντας την διαλεκτική μέθοδο του Αριστοτέλη (στα «Τοπικά) για τη φύση του κόσμου όπως περιγράφεται στα Φυσικά του ίδιου συγγραφέα. Αξίζει, όταν επιτρέπει στα έργα του Κλαύδιου Πτολεμαίου να μεταφράζονται και να χρησιμοποιούνται ως επίσημη πολιτική του κράτους, που για πρώτη φορά στον κόσμο αναγνώριζε ως επίσημη ιδεολογία του την Αστρολογία.
Γιατί αυτό που δεν ξέρουμε είναι ότι οι Άραβες δεν κληρονόμησαν την Αστρολογία από τους Έλληνες. Την κληρονόμησαν από τους Πέρσες. Αυτούς που επί τέσσερις αιώνες πίστεψαν στο Ζωροαστρισμό, μία θρησκεία κατεξοχήν τοποθετημένη αστρολογικά. Που πίστευε στην αιώνια μάχη του Καλού και του Κακού με τη μορφή του Άχουρα Μάζδα και του Αριμάν, στις στρατιές των Αγγέλων και στην απεικόνιση της μάχης αυτής στον έναστρο ουρανό και στις πλανητικές κινήσεις.
Που τα βασικά δόγματα της θρησκείας αυτής, που προερχόταν από την περσική περίοδο πριν τον Αλέξανδρο, επηρέασαν τη μορφή όλου του κόσμου, καθώς μπόλιασαν τις θρησκείες όλου του μετέπειτα κόσμου (Ιουδαϊσμό, Χριστιανισμό, Μωαμεθανισμό) με την πίστη ότι υπάρχουν Άγγελοι, υπάρχει μετά θάνατον ζωή, αλλά προπάντων ένας αιώνιος πόλεμους του καλού με το κακό. Που στην ουσία έφερε τον Σατανά να είναι εξίσου δυνατός και σημαντικός στη ζωή με το Θεό. Αλλά για όσους ξέρουν επηρέασε και τον Ελληνικό Κόσμος, μέσω της Πυθαγόρειας Φιλοσοφίας.
Στη βασική πίστη τους οι Πέρσες αστρολόγοι συμφωνούσαν με τους αρχαίους Έλληνες που πίστευαν ότι στις κινήσεις των πλανητών απεικονίζοντας η θέληση των θεών. Σε ότι αφορά στους ίδιους, οι Αρχαίοι Πέρσες πίστευαν ότι στις κινήσεις των πλανητών μπορούσαν να ξέρουν τις κινήσεις της μάχης του Καλού και του Κακού.
Είναι σ’ αυτή τη θρησκεία του Ζωροαστρισμού και σε μία εξαιρετική ιστορική συγκυρία που οφείλουμε την επιβίωση της Αστρολογίας ως σήμερα.
Γιατί οι Αββασίδες χαλίφες, στην προσπάθεια τους να προσεταιριστούν την Περσική αριστοκρατία της εποχής και να στηρίξουν το κράτος τους, υιοθέτησαν την Αστρολογία ως επίσης πολιτική του κράτους και ως επίσημη ιδεολογία. Επίσημη ιδεολογία που παρηγορούσε τους Πέρσες για την απώλεια της δυναστείας τους με το γεγονός ότι όλες οι δυναστείες έρχονται και παρέρχονται με τους κύκλους των πλανητών. Επομένως όλα μπορούσαν να γίνουν κι αυτοί να τα αντέξουν. Ένας ιδιότυπος στωικισμός περσικής σχολής.
Έτσι, σε μία περίοδο που το Βυζάντιο σπαρασσόταν από τις εσωτερικές έριδες της Εικονομαχίας, και οι Βυζαντινοί Αυτοκράτορες συναγωνίζονταν ποιος θα καταστρέψει περισσότερα από την αρχαία ελληνική κληρονομιά για να αποδείξουν ότι δεν ήταν ειδωλολάτρες, οι Άραβες τράβηξαν κοντά τους όλους τους διανοούμενους των παλιών επαρχιών του Αλεξάνδρου, της Συρίας και της Αιγύπτου, της Παλαιστίνης και της Δαμασκού γιατί στην αυλή των Αράβων χαλίφηδων οι διανοούμενοι των επαρχιών αυτών δεν ντρεπόντουσαν να λέγονται Έλληνες.
Αυτές είναι οι ιστορικές αιτίες της άνθισης των αραβικών γραμμάτων και των τεχνών, αιτίες που δυστυχώς δε μαθαίνουμε στη σύγχρονη ιστορία.
Η ίδρυση της Βαγδάτης
Αποκορύφωμα της αστρολογικής επίδρασης στο χαλιφάτο των Αββασιδών ήταν η ημερομηνία ίδρυσης της Βαγδάτης, που όπως και η Κωνσταντινούπολη, πριν την ίδρυση της υπήρχε ένα μικρό χωριουδάκι. Από ότι λέγεται λοιπόν η ημερομηνία ίδρυσης της Βαγδάτης επιλέχθηκε με αστρολογική συμβουλή. Με τη συμβουλή περσών αστρολόγων επιλέχθηκε η ημερομηνία της 30ης Ιουλίου του 762 μ. Χ.
Τι αστρολογικά στοιχεία έδινε αυτή η ημ/νία στο χάρτη της πόλης; Και πώς υπολογίστηκαν οι πλανητικές θέσεις; Δείτε την αστρολογική ανάλυση στον παρακάτω σύνδεσμο..
Βαγδάτη – Η πρώτη αστρολογική πρωτεύουσα στον Κόσμο
Σύμφωνα με τους Πέρσες Σασσανίδες βασιλιάδες, ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος που λέγεται ότι όταν κατέλυσε την Περσική Αυτοκρατορία, πήρε όλη τη γνώση που είχε συσσωρευτεί εκεί, τη μετέφρασε και την έστειλε στην Αίγυπτο και μετά κατέστρεψε όλες τις γνώσεις της Περσικής Πρωτεύουσας. Καθώς κάθε λαός θεωρεί χρέος του να πιστεύει ότι όλη η γνώση στον κόσμο προήλθε από τον ίδιο (ίσως ένα μάθημα για μας τους Έλληνες) χρέος του κάθε Πέρση λόγιου αλλά και λαϊκού ήταν να μαζέψει τις γνώσεις από όλα τα βιβλία από όλο τον κόσμο και να τις επιστρέψει στην Περσία, όπου θα έπρεπε να μεταφραστούν στην αρχική τους γλώσσα.
Αυτός ήταν ο θρησκευτικός μύθος που είχε επικρατήσει στους Πέρσες βασιλιάδες κι ήταν ο ίδιος που τον υιοθέτησαν οι Αββασίδες χαλίφηδες. Ένας μύθος που ήταν απαραίτητος για να δικαιολογήσει γιατί θα έπρεπε οι άραβες να μεταφράσουν έργα των απίστων. Μύθος κληρονομημένος από την Περσική δυναστεία των Σασσανιδών, που θέλοντας να συνδέσει τον εαυτό της με την προ Αλεξάνδρου Περσική δυναστεία εφηύρε το μύθο της «παλινόρθωσης» της γνώσης.
Αξίζει κανείς να δημιουργήσει στην ιστορία ένα μύθευμα, μία Μεγάλη Ιδέα; Αξίζει, αν το αποτέλεσμα είναι η άνθιση των γραμμάτων και των τεχνών, που αυτή οδήγησε τον Αραβικό Κόσμο για πάνω από τέσσερις αιώνες. Αξίζει, όταν φέρνει στην ίδια αυλή να λογομαχούν λόγιοι της εποχής χρησιμοποιώντας την διαλεκτική μέθοδο του Αριστοτέλη (στα «Τοπικά) για τη φύση του κόσμου όπως περιγράφεται στα Φυσικά του ίδιου συγγραφέα. Αξίζει, όταν επιτρέπει στα έργα του Κλαύδιου Πτολεμαίου να μεταφράζονται και να χρησιμοποιούνται ως επίσημη πολιτική του κράτους, που για πρώτη φορά στον κόσμο αναγνώριζε ως επίσημη ιδεολογία του την Αστρολογία.
Γιατί αυτό που δεν ξέρουμε είναι ότι οι Άραβες δεν κληρονόμησαν την Αστρολογία από τους Έλληνες. Την κληρονόμησαν από τους Πέρσες. Αυτούς που επί τέσσερις αιώνες πίστεψαν στο Ζωροαστρισμό, μία θρησκεία κατεξοχήν τοποθετημένη αστρολογικά. Που πίστευε στην αιώνια μάχη του Καλού και του Κακού με τη μορφή του Άχουρα Μάζδα και του Αριμάν, στις στρατιές των Αγγέλων και στην απεικόνιση της μάχης αυτής στον έναστρο ουρανό και στις πλανητικές κινήσεις.
Που τα βασικά δόγματα της θρησκείας αυτής, που προερχόταν από την περσική περίοδο πριν τον Αλέξανδρο, επηρέασαν τη μορφή όλου του κόσμου, καθώς μπόλιασαν τις θρησκείες όλου του μετέπειτα κόσμου (Ιουδαϊσμό, Χριστιανισμό, Μωαμεθανισμό) με την πίστη ότι υπάρχουν Άγγελοι, υπάρχει μετά θάνατον ζωή, αλλά προπάντων ένας αιώνιος πόλεμους του καλού με το κακό. Που στην ουσία έφερε τον Σατανά να είναι εξίσου δυνατός και σημαντικός στη ζωή με το Θεό. Αλλά για όσους ξέρουν επηρέασε και τον Ελληνικό Κόσμος, μέσω της Πυθαγόρειας Φιλοσοφίας.
Στη βασική πίστη τους οι Πέρσες αστρολόγοι συμφωνούσαν με τους αρχαίους Έλληνες που πίστευαν ότι στις κινήσεις των πλανητών απεικονίζοντας η θέληση των θεών. Σε ότι αφορά στους ίδιους, οι Αρχαίοι Πέρσες πίστευαν ότι στις κινήσεις των πλανητών μπορούσαν να ξέρουν τις κινήσεις της μάχης του Καλού και του Κακού.
Είναι σ’ αυτή τη θρησκεία του Ζωροαστρισμού και σε μία εξαιρετική ιστορική συγκυρία που οφείλουμε την επιβίωση της Αστρολογίας ως σήμερα.
Γιατί οι Αββασίδες χαλίφες, στην προσπάθεια τους να προσεταιριστούν την Περσική αριστοκρατία της εποχής και να στηρίξουν το κράτος τους, υιοθέτησαν την Αστρολογία ως επίσης πολιτική του κράτους και ως επίσημη ιδεολογία. Επίσημη ιδεολογία που παρηγορούσε τους Πέρσες για την απώλεια της δυναστείας τους με το γεγονός ότι όλες οι δυναστείες έρχονται και παρέρχονται με τους κύκλους των πλανητών. Επομένως όλα μπορούσαν να γίνουν κι αυτοί να τα αντέξουν. Ένας ιδιότυπος στωικισμός περσικής σχολής.
Έτσι, σε μία περίοδο που το Βυζάντιο σπαρασσόταν από τις εσωτερικές έριδες της Εικονομαχίας, και οι Βυζαντινοί Αυτοκράτορες συναγωνίζονταν ποιος θα καταστρέψει περισσότερα από την αρχαία ελληνική κληρονομιά για να αποδείξουν ότι δεν ήταν ειδωλολάτρες, οι Άραβες τράβηξαν κοντά τους όλους τους διανοούμενους των παλιών επαρχιών του Αλεξάνδρου, της Συρίας και της Αιγύπτου, της Παλαιστίνης και της Δαμασκού γιατί στην αυλή των Αράβων χαλίφηδων οι διανοούμενοι των επαρχιών αυτών δεν ντρεπόντουσαν να λέγονται Έλληνες.
Αυτές είναι οι ιστορικές αιτίες της άνθισης των αραβικών γραμμάτων και των τεχνών, αιτίες που δυστυχώς δε μαθαίνουμε στη σύγχρονη ιστορία.
Η ίδρυση της Βαγδάτης
Αποκορύφωμα της αστρολογικής επίδρασης στο χαλιφάτο των Αββασιδών ήταν η ημερομηνία ίδρυσης της Βαγδάτης, που όπως και η Κωνσταντινούπολη, πριν την ίδρυση της υπήρχε ένα μικρό χωριουδάκι. Από ότι λέγεται λοιπόν η ημερομηνία ίδρυσης της Βαγδάτης επιλέχθηκε με αστρολογική συμβουλή. Με τη συμβουλή περσών αστρολόγων επιλέχθηκε η ημερομηνία της 30ης Ιουλίου του 762 μ. Χ.
Τι αστρολογικά στοιχεία έδινε αυτή η ημ/νία στο χάρτη της πόλης; Και πώς υπολογίστηκαν οι πλανητικές θέσεις; Δείτε την αστρολογική ανάλυση στον παρακάτω σύνδεσμο..
Βαγδάτη – Η πρώτη αστρολογική πρωτεύουσα στον Κόσμο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)