Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Άλλες κριτικές για το έργο της Άλλης Αστρολογίας

Τον παρακάτω σχολιασμό για το βιβλίο του Γιάννη Συμεώνογλου βρήκαμε στο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο του Perizitito.gr. Η παρουσίαση και ο σχολιασμός του βιβλίου εδώ είναι ίσως καλύτερη μαρτυρία από τα όσα θετικά ή αρνητικά περιγράψαμε εμείς στη δική μας δημοσίευση...

"Η άλλη αστρολογία" είναι ένα μοναδικό τρίτομο έργο που έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα στον χώρο της Αστρολογίας, στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Στον πρώτο τόμο της πρωτοποριακής αυτής μελέτης, ο Γιάννης Συμεώνογλου, συνδυάζοντας την Αστρολογία με την Συστημική, έναν σημαντικότατο κλάδο της Κυβερνητικής, προτείνει μία εντελώς νέα προσέγγιση, τη Συστηματική Αστρολογία, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά τις αληθινές Αρχές και Δυνάμεις που διέπουν την Αστρολογία, αναδεικνύοντας την πολύτιμη Σοφία της και προσφέροντας τις σωστές βάσεις για τη μελέτη και την εφαρμογή της. "

Κριτικές Πελατών

CHRISANTHI SPIGOU ΠΡΩΤΟΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ 6 ΜΗΝΩΝ ΕΓΚΥΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ, ΗΔΗ ΑΠΌ ΤΟ 1975. ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΕ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ Η ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΉΤΑΝ ΕΊΤΕ ΑΓΓΛΟΦΩΝΩΝ Ή ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΩΝ ΣΥΓΡΑΦΕΩΝ. ΑΠΟ ΤΟ 1987 ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΑΘΗΝΑ, ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΙΚΡΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΊΣΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ Ή ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΈΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΊΕΣ ΜΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ (ΖΩΔΙΟ ΙΧΘΕΙΣ ), ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟΝ κ. Γ. ΣΥΝΕΩΝΟΓΛΟΥ, ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ "η άλλη Αστρολογία ". ΕΠΙΘΥΜΩ ΔΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΠΩΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ, ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ, ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ, ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟ. ΕΥΓΕ ΤΟΥ! ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ;

Αρχική Δημοσίευση:
http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=22160

Δεν υπάρχουν σχόλια: